ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

تقسیم بندی خودرو ها بر اساس اندازه و کاربرد

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

تقسیم بندی خودرو ها بر اساس اندازه و کاربرد

4-خودروی خانوادگی بزرگ(D-segment):این خودرو ها هم از نر کاربرد برای کاربرد خانوادکی طراحی شده اند اما از نظر ابعاد بزرگ تر و جا دار تر از کلاس c هستند و معمولا از موتور های قوی تری بهره میبرند به عنوان نمونه پژو 405 و سیتروئن زانتیا در ان کلاس جای میگیرند.

5-خودروی خانوادگی بزرگ نیمه لوکس(D-segment):خودروهای کلاس d که امکانات و تجهیزات بیشتری دارند در این دسته میگنجند.در سالهای اخیر بیشتر خودروهای تولیدی در کلاس d همراه با تجهیزات بیشتر و با اندازه های بزرگ تر عرضه میشوند. به عنوان نمونه تویوتا کمری-مرسدس بنز کلاس سی -بی ام و سری 3 و هیوندای سوناتا در این کلاس جای میگیرند.

6-خودروی لوکس متوسط(E-segment):خودرو های eکلاس به خودروهایی با امکانات بیشتر و فضای بزرگ تر از کلاس d گفته میشود.این خودرو ها عموما همراه با تجهیزات بیشتری هستند.به عنوان نمونه نیسان ماکسیما-(مدل موجود در کشور) در این کلاس جای میگیرد.

7-خودروی لوکس بزرگ(E-segment):خودروهایی لوکس بزرگ نیز مانند خودرو های لوکس متوسط در کلاس E جای میگیرند.خودرو های لوکس بزرگ معمولا امکانات بیشتری از خودرو های لوکس متوسط دارند و از نظر ابعاد معمولا کمی بزرگ تر هستند.به عنوان نمونه مرسدس بنز کلاس E بی ام و سری 5 و هیوندا آزرا در این کلاس جای میگیرند.

8-خودروی مجلل(F-segmet):به لوکس ترین -گرانترین و بزرگ ترین خودرو های سواری شخصی گفته میشود که معمولا در کنار آنها مدل طویل (LONG wheel base) نیز عرضه میشوند.این خودرو ها معمولا از موتور های قوی همراه با عملکرد بالابهره میبرند و به دلیل قیمت بالا تولید کمتری دارند.به عنوان نمونه مرسدس بنز کلاس C دراین کلاس جای میگیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 شهريور 1393برچسب:اطلاعات فنی,

] [ 17:35 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه